måndag 7 december 2009

Redan är 2a advent här o knackar på!



Gamla Biblar jag hittade på loppis i lördags.


Alldeles slitna o underbara..


Gjutjärns morteln hittade jag i pappas garage :)


Och även denna vackra trälåda!


Denna låda köpte jag hos Anna då jag länge
haft en vision om att ha en massa julgodis i
just en sån här.. letade o letade men ingen
passade mig perfekt förutom denna som jag
inte trodde var till salu.. men det var den! :)

Julgodis i den kommer det bilder på lite
närmre jul.. Annars finns ju risken att det
inte finns nå kvar alls till jul.. hihi..

God natt i farfars hatt! Kram

1 kommentar:

  1. Titta så fin lådan bidde! Jag förstår att du inte kan baka mer godis, den chokladen vi ficka av dig var så goda så det gick ju inte sluta äta!

    Jag ringer dig snart!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!