torsdag 28 januari 2010

Snö kaos

Just nu händer det inte så jätte mkt här inne.. Vet inte varför jag började med denna blogg. Trodde nog att jag skulle orka att ha två. Men jag antar att denna kommer att ta fart lite mer mot sommaren då alla loppisar tar fart. Svårt att skriva i två samtidigt. Det var ju meningen att min blogg "stygnmedstil" bara skulle handla om sömnad men nu innehåller den ju allt.. eller allt o allt. Men jag älskar ju inredning o det bloggar jag ju om där oxå. men just nu är det inte mkt inredning att blogga om. Har haft stiltje i allt i en tid men nu börjar det ta fart med stygnen. Huvudet spinner på högvarv.. käpphästar o en massa annat. O då hinns det ju inte att flytta om här hemma!

Och eftersom det råder snökaos i landet så är det ju bara att hålla sig inne. Inte ens ett besök till Anna är jag sugen på..

Vi hörs snart igen! Kram

1 kommentar:

  1. Tack sötaste för hjälpen!! I vissa lägen kan det lilla GE sååå mycket!!! =)

    Stor kram Malin ♥

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!