söndag 10 januari 2010

Vitt, vitt.. just nu.. :)









Jätte charmigt med tvn i bild. Skulle ju inte varit så
men så blev det(hihi). Man kan ju undra varför det känns
jätte mysigt här hemma.. men det går tusan inte att
förmedla det över bild. På bilden ser allt "platt" o trist
ut.. Hur bär man sig åt??? Köpte 2 nya lampfötter på Nisses
igår för 179:-/ st. SUUUPER billigt!!! Den som står i fönstret
bakom soffan. Jag ska sy en slöja till den. Köpte lampskelett
hos Design & countryhouse idag. Det är nog det ända stället
jag vet som har såna fortfarande!. Så hoppas jag kan snida till en
schysssst slöja här idagarna. Lite lantlig men ändå lite poppig,
hur poppigt det nu kan bli i vitt. Hahha.

Vill ju börja plocka in pasteller i hemmet oxå men det
känns än så länge lite fel eftersom det är ca -20 ute.
Men det tiden kommer väl fortare än man fattar....

Nu ska jag bädda sängen o lägga mig o läsa en super
bra bok. "tusen strålande solar".. tror jag den heter.

Kram o godnatt!

2 kommentarer:

  1. WOW Vad mysigt och härligt du har det hos dej!!!!Jättemysigt kök.Fina bilder.Ha en skön måndag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har det, verkligen jättefint kök!

    Kramis Elin.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!