söndag 11 oktober 2009

Äntligen händer det!



I går kväll skulle jag sitta.. mysa i soffan. Äta med tända
ljus o njuta av att vara ensam o kolla körslaget senare.
Jag åt med tända ljus... jag satt i soffan o mös till körslaget
i ca 30 min sen blev jag så störd på mina köksluckor.. återigen!
Varje dag stör de mig. Så fram med pensel, roller o vit färg.
Vid 23.20 hade jag ivf målat de 2ggr men ett lager till behövs.
Luckorna under ska självklart oxå målas men jag började med
de lättaste. Såå skönt att finna lite harmoni med den väggen.
Att det är ett med rummet istället för ett utstickande kloss i
äckel färg! I morse.. eller morse o morse sov jag till 12.15!! Har nog
inte hänt på 15 år.. o knappt då. Mamma drog i gång dammsugaren
utanför dörren när kl passerat 10.. hahha..

Nu är det kalas som väntar o sen besöka av mammsen o
"pappa björn". Han har ännu inte sett den helhjärtat sen jag flyttade!

Ha en underbar söndag!

KRam

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du orkade sova så länge =) Det tror jag du behövde!!!!!
    Luckorna kommer bli superfina!!!

    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Blir jätte snyggt med vita luckor ihop med ditt golv.Och din fina säng längre ner på sidan.Låt bli färgpenseln.Den är ju helt underbar som den är.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!