fredag 9 oktober 2009

Sakta men säkert..



Här är skänken jag hittade hos Malin för ett
tag sen.. som fick flytta hem till mig. Hon hade
tänkt att skänka bort den!!! Det kunde jag ju
inte gå med på. Har inte orkat ta tag i att börja
måla den, eller rättare sagt. Det har inte funnits
tid till detta. Så igår kväll fick jag ett ryck vid 21.30
Började att tvätta av den med målartvätt. Det rann
brun/gult från den.. kom då på att M sa att kvinnan
som haft den innan hade rökt. Provade att måla på
sidan.. men nikotinet slog igenom så nu får jag snällt
vänta tills jag får in lite pengar eller min nästa lön innan
jag kan fortsätta måla. Måste köpa en "stopp färg" som
narurligtvis hade slut på här hemma! Typiskt när jag
väl tog tag i det.. men men.. Efter regn kommer solsken.
Får ta tag i att börja sy lite i stället. Kanske på lör kväll
o söndag dag. Det måste ju börja rulla in lite nu..

Vit kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!