söndag 25 oktober 2009

Ledig dag behöver inte betyda det samma...



Igår brummade jag i väg till fugger färg o köpte min bästa
"stopp"färg. Så idag började jag måla.. Hade dock glömt bort
hur illa den verkligen luktade!! Humbugg.. Så nu har jag vädrat
i typ en timme o är rädd att isbjörnarna snart knackar på.
Alltså fick jag springa runt här o tända alla doftljus jag kunde
hitta eftersom jag va tvungen att stänga dörren... Hahah vilket
holabaloo. Men nu håller den på o torkar fint. Tur att nästa färg
jag målar över med är helt doft fri.. hejja Beckers!

Stackars Linda som ville komma hit o fika efter jobbet... men
jag använder ju de bästa doftljusen i världen ;) så de kanske
kamouflerar doften rätt bra..

Då e det bara en lång väntan, hatar att vänta. Men ett lager till
kanske om en timme...???

Kram allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!