måndag 26 oktober 2009

Färdig!




Japp papp! Då var den färdig. Äntligen!!! så himla skönt
att den är klar. Den störde mig så oootroligt mkt. Den och
köket höll jag ju på att bli tokig på. Men nu är båda färdiga.
Allt är vitt, fint o klart. Då är det bara en fin födelsedag att
invänta. Trodde faktiskt inte att det skulle hinnas innan den
stora dagen! Nu kan jag lugnt o skönt invänta den dagen plus
att jag kan koncertrera mig på att sy det som behövs.

Lite väggord ska upp i morgon, vågade inte idag för att ryggen
krånglat. Inatt var en hemsk natt.. puuu.

God natt alla, kram!!

1 kommentar:

  1. Duktig du har varit. Det blev riktigt bra. Sitter även och förundras över din samling utav diverse ljushållare. De gjorde sig riktigt fint där :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!