måndag 28 september 2009

I min vrå...tick tack...



Ja.. det är ju meningen att man ska ha jackor
i hallen. Det var ju därför jag köpte denna.. MEN
jackor är ju fula o röriga inredningsmässigt.. så.
BoRt med dem och in med "pynt". Hopprepet
har jag velat ha bra läge.. men hade jag kommit
hem med ett hopprep m lite färg på för nästan
200kr hade det nog blivit rama skri.. så nu har
jag ett :). Så kunde jag inte motstå den charmiga
klockan o inte heller nr plåten jag hittade på en
loppis i helgen!! Så nu kanske jag kan tycka att
hallen är ok ett tag tills jag hittar på något nytt!

Kram miss chess

6 kommentarer:

  1. Hej hej!

    bara sååååå läckert!
    Skit snyggt...skulle mer än gärna besöka ditt hem IRL ...hihihihihi...

    Kramizz Nilla

    SvaraRadera
  2. Du får så fint gumman. Säg till om du behöver hjälp med nåt nåndag.. Killen jobbar ju i Västerås så jag kan ju åka med honom på morgonen nåndag.. Han börjar iofs åtta så det kanske är lite tidigt .. Hehe. O du kanske jobbar varje dag? Men som sagt, tveka inte att höra av dig om du behöver min hjälp. Pusssss

    SvaraRadera
  3. Det är kul när man ser att det finns fantasi. Att använda saker till annat än det jag tänkt från början är ju roligt.
    annika

    SvaraRadera
  4. Halloj, tack för titten hos mig! Soffbordet är jag så himla nöjd med! Kollade in hos dig, mycket fina möbler har du! Håller med om att det blir rörigt med ytterkläder, helst vill man gömma dem! Sängen är helt bedårandet! 150år gammalt..om det finns bra värde i den ska du inte måla om det men annars kommer den att bli supervackert i vitt!! Du har ju sett mina bilder på vilken förvandling det blir, kommer fler bilder på fler möbler som jag har målat om från det bruna till det vita. Tycker att det mörka liksom sticker ut och när det blir vitt så smälter det in bättre, till o med får ett upplyft å detaljerna kommer fram bättre. Precis som du skrev om att du kommer att måla om köksskåpen och skänken, för att det ska passa in bättre men som sagt gör inga hastiga beslut för sen kan man inte ångra.
    Lycka till med besluten! Annars kan du väl hänga upp en sänghimmel så tyget faller himmelskt, det skulle bli vackert!

    Många kramar Elin.

    SvaraRadera
  5. hej!oj så fin klocka du hittat, inte att man blir lite avis=) ha en fortsatt bra lördag/helena

    SvaraRadera
  6. Så snmyggt - jassä det är på loppisar man hittar de där åtråvärda nummerplåtarna!

    Kram Maud

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!