onsdag 2 september 2009

5 dagar kvar!!

Pirret kommer bara snabbare o snabbare inpå. Nu är det verkligen bara 5dar kvar tills jag får nyckeln. Som jag har väntat o väntat. Alltså nu börjar det bli oooolidligt. helt sjukt, det är ju nu det inte skulle vara olidligt utan bara skönt!!Snart ligger jag där på kvällen som dan innan julafton o bara inte kan sova! Jag vet ju hur jag är. Jag har jätte svårt att sova dagen innan något "stort" händer.. o ändå e jag snart 30 år!!!

Ja... mamma hur ska ju klara mig utan dig.. o bo själv igen??? Eiiii, kommer bli tufft till en början. Mamma har verkligen varit världens bästa. När jag sytt för att få ihop till en brödbit i princip så har hon servat mig med allt. Jag har inte behövt lytf ett finger.. förutom vid symaskinen. Allt för att jag skulle kunna klara mina räkningar.. Världens bästa mamma verkligen!! Tänk om alla barn i världen kunde få ha en sån som henne.

Mycket tankar snurrar ju i huvudet när det närmar sig.. tänk om allt inte får plats.. o vad gör jag om det o det händer.. o en massa konstiga saker. Och mitt i allt börjar huvudet planera den kommande 30års dagen. Ska man ha kalas eller inte. Ska man ha bara tjejerna på middag o fika för släkten. Ska man ha öppet hus o låta släkten va där från ett klockslag o vänner från ett annat för att undvika kaos.. lght är ju inte allt för stor. Eller ska man bara skita i allt!?! Men skiter man inte i allt så vilket poslin ska jag ha? Allt e ju kantstött från mitt förra förhållande ...o ja en massa världsliga problem som ni hör.. Borde lägga min energi på något vettigare men tankarna försvinner inte!

I morgon är min första dag på mitt andra jobb. Hoppas jag kan lära mig all nr på tomater o gurkor.. svenska eller osvenska.. haha

Vi ses snart igen!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!