söndag 27 september 2009

Pysselhörnan...


Ja det här är ju som ni ser inte en pysselhörna. Passade
på att slänga med några bilder på kök/vardagsrum. Det
är ju inte på låååånga vägar klart men visar lite tomma
bilder ivf.. hihi...


Åh ja.. köksluckorna ska målas vita.. lika så skänken!
KOmmer inte komma till ro innan dessa målas men
just nu finns ingen tid för detta. Men det ska hittas tid
för detta i något skåp eller låda.. tid måste ju finnas någonstans!


Här är då min nya pysselhörna. Inget fancy, men
här behöver jag inget sånt. Här behöver jag struktur
och organisation. Man behöver ju ha koll på sina saker
när man ska sätta igång o pyssla. Tyvärr får inte allt
riktigt plats... eh... men jag kanske får sätta upp lite fler
hyllor på motsatt sida över tvättmaskinen.. En måste
ju få plats med det goda!

Det var lite för idag... fotsättning följer...

Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Härligt gumman! Väldigt fint. Jag måste komma och hälsa på någon dag så jag får se det i verkligheten:)
    Kramis!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!