tisdag 8 september 2009

TJJJJJoooooooohoooo!

Ny dag, nytt liv och jag får mina nycklar om ca 10 timmar! Sen ni.. kommer jag att fixa, måla o dona för hela mitt liv! (10liter vit färg är köpt... hihi..)Framåt lördag när jag väl ska flytta det mesta kanske jag stupar men det är det värt, så himla värt! Nu kom jag på att kameran ligger i någon flyttkartong o mobil usbn ligger ner packad någonstans.. hm.. men ok bilder kommer väl ändå. Kanske kan åka till P o låna hans kamera denna v.. tror inte han använder den ändå! Dokument kommer.. ÅÅÅÅÅÅÅ så kul det ska bli. Ja uppdatering kommer, det kommer bli en lååååång dag i morgon. Ska faktiskt försöka lägga in ett golv med pappa i morgon kväll. Men det fixar jag väl fd Calle nu fru Gustavsson?? eller hur brukar du säga.. hihi. Finns handbok då kör jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!