måndag 31 augusti 2009

Hur svårt kan det vara?!

Hur svårt kan det vara att hitta en tallrikshylla?
Nu har jag letat läänge utan ett bra resultat. Nu
vill jag faktiskt att turen ska dyka upp hos mig
att finna denna underbara hylla. Hittade en lång
en planshylla men köpte den inte.. ångrar mig lite
men det va ju egentligen inte en sån jag vill ha. Jag
vill ha en på 3plan o ganska bred. Min styvsyster
hittade en för 40 kr så nu kan jag ju inte ge vad som
helst när jag vet att hon kom så billigt undan...hhii..
Hoppas på STOR tur i helgen!

KRAM tESS

1 kommentar:

  1. Hej Tess, snart ska du se att din tallrikshylla dyker upp, plötsligt ligger den bara där och kanske den då kostar 30 kr;)
    Lycka till med ditt letande.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!