söndag 30 augusti 2009

Äntligen har jag fått klorna i den!




Köpte näst sista ex av denna bok. Och vilken bok!!! Så underbar. Den är nog allt jag behöver i framtiden tror jag.. hihi.. Det är väldigt många bloggar , land och rike som inspirerar mig. Ni är helt underbara.

Ingela med bloggen "Inspiration i vitt" verkar vara en fantastisk person. Hennes kreativitet o fantasi är utöver det vanliga. Man blir helt stum av hennes blogg! Har varit en följare av denna blogg sen jag startade o hon visar så mkt fint. Bilder från hennes blogg som ger mig liv kommer i nästa inlägg.. Ni som ännu inte är en följare av denna blogg eller har haft oturen att inte besöka den har gått miste om mkt. NI MÅSTE KIKA IN HOS HENNE, ni kommer inte att bli besvikna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!