torsdag 27 augusti 2009

Under uppbyggnad!!





Den 8 sept flyttar jag till en ny väldigt efterlängtad lhgt! Det är min drömlhgt på små kvadrat. Den har allt jag tidigare sökt efter. Fönster ovan diskbänken, tvättstuga, stor klädkammare, uteplats, öppen planlösning o ett ny renoverat badrum. Ligger på ett lugnt, undangömt område.. i en barnen i Bullerby idyll. Huset är i trä, rött med vita knutar. 4 hus finns i idyllen med 6 lght i varje. Så vart efter jag kommer att flytta in kommer denna blogg att uppdateras. Hela sommaren har jag farit runt på loppisar o letat saker, möbler. För att få det så som jag vill... Denna lght kommer jag med glädje att stor trivas i! På återseende.. följ mig så länge på http://stygnmedstil.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!