torsdag 27 augusti 2009

Saker till mitt sovrum..


Mitt fynd för ynka 40kr. Det ska målas i vitt o silver.
Maskinen är svart o ska självklart vara uppfälld! Ska stå
mot en liten vägg i sovrummet.. om den får plats där..


Det här är en Lisbeth Dahl byrå som jag älskar!!
Har inte hunnit använda den dock då jag köpte
den under tiden jag bott hos mamma. Den ska stå
som sängbord bredvid min underbara säng!



Den här lampan i klart glas beställde jag från Halens
för ynka 499kr. Har sett liknande för över 3000.
Den ska självklart hänga över sängen..



Här är min underbara säng! Den ska även den
självklart målas vit. Köpte den för 5 mån sen men inte
haft plats för att måla den. Just nu står den i mammas
vardagsrum.. o där kan man ju inte slipa. Hoppas jag
hinner måla den tills jag flyttar.. fast det är ju mindre
än 2 v dit..

1 kommentar:

  1. Åhh for en nydelig seng !!! Vakker er den. Gleder meg til å se den hvit ;)
    Og det bordet da... Nyyydelig !!!

    Gleder meg til å se flere bilder :)
    Klem,Kari

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!