fredag 28 augusti 2009

Kök o vardagsrum


Blocket fynd som ska bli mitt soffbord.. Då det är öppen planlösning
mellan kök o vard. rum vill jag ha ett smidigt bord
som lätt går att ta bort om det ska dukas till långbord.


Mitt loppis fynd.. verkligen fynd! Blir mitt matbord.
Ska bara tillverka en iläggs skiva så jag får plats med
många trevliga gäster.


Detta lilla slagbord ska stå mot en vägg o
finnas tillhands om det behövs..

Inspiration:





Ett rutigt golv ska inhandlas med pappa samma
dag jag får nyckeln o försökas läggas. V-ås hade
inte den bredden jag behövde utan måste till Ö-bro
för att handla det. Släpet är bokat!

Ja.. som ni kanske eller kanske inte märkt så är jag en väldigt bestämd tös på hur jag vill ha det. Så har jag varit hela mitt liv o det är lite svårt att ändra..
Sedan flera månader tillbaka hade jag redan en bild i huvudet hur allt i min lght ska se ut. Bilden blir bara tydligare o tydligare ju närmare jag kommer. Helt sjukt egentligen att jag har en sån egenskap. Redan nu vet jag alltså hur min lght kommer att se ut fast jag inte ens flyttat in. Många säger att jag ska använda den gåvan till något vettigt men kommer aldrig liksom till skott för det. Nog om det.. Här ovan är ivf lite bilder på mina möbler,golv o annat som inspirerar mig till mitt kök.

1 kommentar:

Lämna gärna ett meddelande. Det glädjer mig!